Vanaf 1 december zijn ondernemers welkom in Alkmaar of Amsterdam Ondernemers willen snel, eenvoudig en op de momenten dat het hun uitkomt zaken regelen. Ze regelen ook steeds meer digitaal. Daarom biedt de Kamer van Koophandel steeds meer producten en diensten aan via www.kvk.nl. De behoefte aan online dienstverlening zal de komende jaren alleen maar toenemen. De Kamer van Koophandel past haar organisatie daarop aan en sluit daarom een aantal kantoren.
Door meer producten en diensten digitaal aan te bieden, kan de Kamer van Koophandel slagvaardig handelen en ondernemers de kwaliteit en dienstverlening blijven bieden die wordt verwacht. De bezoeklocaties van de Kamer van Koophandel Amsterdam in Haarlem, Hoofddorp en Purmerend verhuizen daarom per 1 december naar de kantoren in Alkmaar en Amsterdam. Ondernemers uit de regio kunnen hier met ondernemersvragen terecht. Uiteraard zijn ondernemers ook welkom op één van de andere 19 KvK kantoren in Nederland. Een overzicht van alle kantoren staat op www.kvk.nl/kantorennetwerk
De weg naar het digitaliseren van onze producten en diensten was al in gang gezet, maar is versneld door de fusie van de 12 regionale Kamers van Koophandel, Kamer van Koophandel Nederland en Syntens. De nieuwe Kamer van Koophandel (KvK) gaat op 1 januari 2014 van start.