Citymarketing .IJmuiden wil bezoekers, bewoners en bedrijven met elkaar verbinden en organiseert daarom iedere maand een citymarketingcafé in het kerkje aan de Helmstraat. Daarbij staat elke keer een ander thema centraal.
Het citymarketingcafé op woensdag 8 mei staat in het teken van de promotie van IJmuiden en de omliggende woonkernen. De bestuursleden van de stichting citymarketing en citymarketeer Friso Huizinga gaan graag met creatieve Velsenaren in gesprek over de vraag hoe zij de gemeente met elkaar nog beter op de kaart kunnen zetten.
‘Iedereen is van harte welkom, maar voor dit citymarketingcafé hoop ik op veel aanmeldingen van marketeers, vormgevers, fotografen, tekstschrijvers, bloggers en vloggers’, aldus Friso Huizinga. ‘Er zijn in Velsen veel initiatieven die raakvlakken hebben met citymarketing. Met die bewoners en bedrijven willen wij graag in gesprek. Stadspromotie kan alleen slagen als je partijen aan elkaar weet te verbinden en gezamenlijk de schouders eronder zet.’
Het citymarketingcafé wordt begeleid door Edith van Beek van Koester Media. Zij is naast trainer Creatief denken ook hoofdredacteur, grafisch ontwerper en bedenker van de ‘Ode aan…’-regioglossy’s. Met een enthousiast team heeft Edith zes eenmalige magazines voor en over Driehuis, Santpoort-Noord, Heemstede, Lisse, Zandvoort en Teylingen gemaakt.
Het citymarketingcafé duurt van 17.00 tot 19.00 uur en heeft een informeel karakter. Aanmelden kan via citymarketeer@ijmuiden.nl. De toegang is gratis.